1. Informacje ogólne
1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.hoteljaroslaw.pl
1.2. Właścicielem sklepu internetowego jest firma Zakład Usługowo-Handlowy – Gastronomiczny ADM, 37-500 Jarosław, Pruchnicka 65
1.3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym, są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
2. Składanie zamówień
2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej w godzinach pracy restauracji:
- Poniedziałek – Soboty – 11:00 – 22:00
- Niedziela – 12:00 – 22:00
2.2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu oraz dokonanie płatności.
2.3. Informacje dotyczące akceptowanych przez nas metodach płatności oraz sposobie wysyłki można znaleźć na stronie Zamówienia.
2.4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
2.5. Cena podana przy każdym produkcje jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
2.6. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
2.7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.
3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień
3.1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej formy płatności).
3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.
3.3. Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.
3.4. Sklep internetowy Restauracja ADM zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny będzie odbywał się wyłącznie w godzinach pracy restauracji.
3.5. W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt.
4. Realizacja zamówienia
4.1. Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że produkt jest dostępny i restauracja może go wykonać.
4.2. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika restauracji i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku dokonania płatności).
4.3. Po złożeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.
4.4. Realizacja zamówienia – w przypadku zamówienia płatnego przelewem – rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 2 tygodnie. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
4.6. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności, miejsca dostawy.
4.8. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania produktu + czas dostawy.
4.9. W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, gdyż zamówienie przyjęte do realizacji nie może zostać anulowane.
4.10. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
5. Sposób i termin dostawy
5.1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 90 minut od momentu złożenia zamówienia.
6. Reklamacje i Zwroty
6.1. Usługodawca ma obowiązek realizacji Zamówień bez wad. Usługodawca odpowiada wobec Użytkownika z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu Zamówienia na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
6.2. Reklamacje dotyczące Zamówień mogą być zgłaszane:
- za pomocą poczty elektronicznej na adres biuro@admjaroslaw.pl;
- telefonicznie, na numer telefonu Restauracji ADM realizującej Zamówienie, przez wszystkich Użytkowników;
- na piśmie, na adres Usługodawcy (Zakład Usługowo-Handlowy – Gastronomiczny ADM, 37-500 Jarosław, Pruchnicka 65).
6.3. Reklamacja powinna zawierać dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie –adres e-mail i numer telefonu kontaktowego), wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
6.4. O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Usługodawcę w terminie do 14dni od ich otrzymania.
6.5. Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych produktów objętych Zamówieniem załatwiane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady.
6.6. Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu następujących przedmiotów
- produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia.
6.7. Sprzedający może wyłączyć możliwość odstąpienia od umowy, jednak tylko w przypadkach określonych prawem konsumenckim. Ważne jednak, aby informacja została przekazana jeszcze przed zawarciem umowy.
7. Prawa autorskie i odpowiedzialność
7.1. Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.
7.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie (nieupoważnione).
7.3. Wykorzystanie materiałów zawartych na naszej stronie bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych. Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).